tirsdag 23. april 2013

LDN og antibiotika + litt hund selvfølgelig



De siste dagene har jeg gått på en antibiotikakur som tydeligvis ikke har helt heldig virkning på LDN. Eller.. Egentlig vet jeg ikke om den motvirker medisinen eller om den bare gjør meg mer slapp fordi det er gift for kroppen...

Uansett det er forbigående, og så håper jeg bare at jeg blir like bra igjen etter jeg er ferdig med antibiotikaen.

De syke drømmene som mange sier kan komme av LDN har kommet mer og mer den siste tiden. Jeg drømmer mye sykt uansett, men nå er det skikkelig skrekkfilmdrømmer som er så crazy at jeg blir helt satt ut. Det er dog en liten pris å betale for å være i bedre form.


Midas er fortsatt full av issues i forbindelse med utgangsstilling og fvf etter jeg trampet på han.
Jeg har trent mye og belønnet mye for at han skal komme inntil meg. Repeterer fvf - stopp/sitt mange ganger og belønner når han setter seg inntil meg. Har også trent på at han skal stå ved siden av meg. Jeg tror jeg bare må repetere dette mange ganger. Det er jo en veldig stor del av rallyen å gå fvf og utgangsstilling. Han funker ganske greit når vi går nå, men ved stopp/sitt så setter han seg 90 grader ut fra meg, så må jeg liksom jobbe han inntil meg før han belønnes. Jeg får han på riktig plass hvis jeg fører med godbiten, men uten godbit så setter han seg på 90 grader. Når jeg da venter han ut så kommer han på riktig posisjon etterhvert. Skikkelig gøy å bruke tid på dette nå istedefor å trene på de øvelsene vi egentlig skal trene på!



I helgen har vi vært på hytta og Midas har kosa seg masse og vært ute hele helgen :)

Midas ligger og ser på Morten som jobber i skogen.

I dag har vi hatt en treningsøkt med nevnte problemstilling pluss at vi har vært på besøk til Ingeborg og Luna som også hadde besøk av søteste eventyrmiksen Solveig som Midas falt pladask for! Åååå for en herlig frøken!



I morgen skal vi på kurskveld nr 2 i rally med retrieverklubben :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar