søndag 24. mars 2013

Rallytrening og påske!



GOD PÅSKE!


På torsdag var vi på rallytrening, og hadde det kjempegøy. Midas har blitt så flink! Vi gikk klasse 2 med endel nye skilt som vi ikke har øvd på, og det gikk kjempefint.

Det var lagt en klasse én bane ved siden av klasse to banen, så det var to ekvipasjer som gikk samtidig. Da vi gikk runde nr. 2 og vi stod ved et skilt var det en hund som bjeffet og lagde mye lyd i den andre banen ganske nære der vi var. Jeg trodde hunden var løs og kom mot oss, så jeg snudde meg for å se. Midas som var løs brøt ikke sitten og satt bare å ventet på ny beskjed fra meg. Han gløttet bare bort på den andre hunden. Flinkis! Fin forstyrrelse for treningen, men der var det godt gjort at han ikke brøt sitten og ville sjekke ut siden han var løs.

Hadde en kjempegøy trening og Midas var skikkelig sliten da vi kom hjem. I tillegg til treningen hadde vi tidligere på dagen vært på besøk til ei venninne som har ei JRT tispe som nettopp var ferdig med løpetiden og luktet veeeeldig godt.

Er det rart han er forelsket i denne sjarmisen?



Jeg har blitt skikkelig forkjølet nå, så ligger og prøver å bli bedre så vi kan dra på påsketur. Planen er å dra noen dager på Oppdal på hytta til min familie, og så skal vi dra noen dager til Elvran der mamman til Morten har hytte. 
Formen ellers er bemerkelsesverdig god. Det er så merkelig at jeg tør nesten ikke si det høyt. Jeg har økt dosen fra 3 mg til 4,5 mg hver kveld nå med LDN. Og jeg har klart så mye i det siste! Her en kveld følte jeg meg sliten på en normal måte etter å ha holdt på med badet, og sånn sliten har jeg ikke vært på evigheter! Veldig deilig følelse! Det er som om musklene har våknet mer til liv, og hjernetåken er blitt mye tynnere. 
Håper dette varer og at LDN kan hjelpe meg tilbake til livet mitt igjen. Ingenting hadde vært bedre!

Badet er helt ferdig nå, og vi mangler bare å sette inn vaskemaskinen. Jeg kjøpte en hengestige på living som jeg har hengt opp øredobber, belter og smykker på. Veldig praktisk og ganske fint! Ble veldig fornøyd med badet :)






Håper alle får en herlig påske med sol og appelsin og masse godt fra påskeharen!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar