fredag 15. mars 2013

Endelig fredag!


Endelig er det helg igjen :)
I morgen skal jeg på konsert med Stein Torleif Bjella på byscenen, og krysser alle fingre og tær for at jeg henger med kvelden ut. Det skal bli så digg å ordne seg og dra på noe! Det er lenge siden sist nå.
Må ligge til lading hele morgen da, til vi skal dra. Det blir kos!



I dag har jeg vært ganske produktiv, og ganske så god form. Min kjære har vært i Oslo og holdt kurs, og når han skulle ta helg hadde han såpass flaks at det ble skikkelig snøvær i Oslo og flyet ble først kansellert og det neste flyet ble forsinket og forsinket... Tipper det blir godt for han å komme hjem omsider.

Jeg koser meg med nytt på nytt, og ligger langflat i godstolen. Fikk gått en runde med Midas i dag, og han har vært på barnebesøk, så han er sliten tass nå.

Dette er et ganske gammelt bilde av Anna og Midas, men det er denne frøkna han har vært på besøk til i dag og. Hun er en av Midas' største fans! :)



Så må jeg bare reklamere litt for denne:


Denne body scrub'en er bare helt fantastisk. Produktene fra denne leverandøren er IKKE testet på dyr, og de holder virkelig hva de lover. Denne lukter mint og føles kjølende på huden pluss at huden blir skikkelig myk og god og du føler deg veldig fresh etter å ha brukt den. Jeg har bestilt det fra Tyskland, vet ikke om merket selges i Norge, men det anbefales virkelig! Link til nettbutikken hvor jeg har kjøpt den ligger i linklisten.

Ha en herlig helg! :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar